LILO multiboot a MBR (jiny)

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Duben 21 21:32:22 CEST 1998

On Tue, 21 Apr 1998, Robert Follner wrote:

Zdravim,

>Uz si nevim rady, ze zoufalstvi jsem se prokousal i skrz doc/lilo-xxxxx.
>Mam novy disk 2GB, stary motherboard a hloupy BIOS. Pouzivam Linux, ale
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Pokud takhle chcete pouzivat DOS, je asi nejschudnejsi cesta nejaky
ontrack manager. Linux se snese s DDO i EZ-DRIVE.

> Muzu nejak (ve spolupraci s LILO) podvrhnout DOSu jinou partition
>tabulku, se kterou si ten hlupacek bude vedet rady?

Part. tabulku radeji za neprepisujte, pro bootovani snad neexistuje
dulezitejsi cast disku. :)

Linuxovy fdisk zapisuje na >1024 cyl. disku ke vsem partition
v CHS geometrii maximalne prave 1024 cyl. Prave kvuli DOSu,
aby nebyl zmaten, ze partition vedou tam, kam on (nebo BIOS)
nevidi. Skutecnou velikost (pro sebe?) pak uvadi jinak - jako
vzdalenost v sektorech od zacatku disku. Cim jste part. tabulku
vytvarel, ze si s ni DOS nevi rady?

  Milan Kopacka