Pevna linka, pppd, routovani

Vaclav Babicky babicky na pc32.ipp.cas.cz
Středa Duben 22 07:29:39 CEST 1998

Vase informace neni uplna. Jak se spojuji modemy ? Z twextu
predpokladam,
ze je mate nekonfigurovane na pevnou linku.
Pokud musite delat vsechny uvedene akce, neni zrejmen neco v poradku.
Pokud se totiz navaze PPP komunikace, zaznam "ifconfig" se vytvori
automaticky. Stejne tak zapis do routovaci tabulky s maskou
255.255.255.255.
Kdyz se pppd spousti bez dalsich parametru, pouzije jako lokalni adresu
adresu sveho ethernetu.
Jeden pppd ("server") bych spoustel s parametrem "silent", aby se na
lince
udrzel, druhy bez parametru, aby navazoval spojeni.
A nyni k jedinemu mistu, kde vidim vas problem.
Pokud spoustite primo pppd na port s modemy spojenymi na pevne lince,
nemusi vam souhlasit prenosova (terminalova, DTE) rychlost. Pokud se
spousti pppd
z jineho programu (mgetty, chat) nastavi se tato rychlost podle "at"
komunikace.
Pro spusteni bych pouzil
na "serveru": pppd 19200 silent ttySn
na "clientu": pppd 19200 ttySn
19200 nahradte DTE rychlosti nastavenou u vasich modemu, ttySn
prislusnymi
seriovymi porty, na ktere jsou modemy pripojeny.
Zaznamy ifconfig a route se musi vytvorit automaticky, jinak je nekde
problem.

Babicky.