LILO + DOS + old BIOS (znovu)

Středa Duben 22 11:51:50 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, Robert Follner wrote:

> Jestli LILO pri bootovani DOSu nepredava soubor /boot/boot.0300, tak co teda?

LILO nic nepredava. Proste to nacte bootsektor prislusne partisny a pusti
tam umisteny kod tak, aby to vypadalo, ze to udelal BIOS resp. MBR
(kteryzto dela uplne stejny trik). Vyse uvedeny soubor v tom nefiguruje,
protoze je to pouze zalozni kopie bloku, kam sebe sama zapsalo LILO
(pouziva se pri lilo -u).

> A i kdyby, tak jak mu muzu vnutit jinou partition tabulku?
> Vlastne chci spustit Wokna95, takze mi DOSemu nepomuze, bohuzel :-(

Jedine jeden z provozovanych systemu zprasit tak, aby se nedomnival, ze
tabulka partisen je k nalezeni v prvnim bloku disku.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]