LILO + DOS + old BIOS (znovu)

Čtvrtek Duben 23 11:12:40 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Robert Follner wrote:

> Samozrejme jsem zadnou extended partition nechtel, ale ta zruda z instalace
> RedHat 5.0, co rozdeluje disk, z nejakeho nesmyslneho duvodu vytvorila
> extended partisnu a nedala mi to znat (aspon ja jsem to nepoznal).
> Nestesti jsem zjistil az po instalaci normalnim a jedinym schopnym fdiskem
> z /sbin/fdisk.

Kdo chce kam... :) Ja si myslim ze RedHat je dobra distribuce, jen se
nesmite nechat zmast temi vsemi cingrlatky okolo. Ten jejich menickoidni
fdisk je toho jasnym prikladem. Nastesti se dosud nevydali cestou jine
nejmenovane firmy a stale nabizeji dobre, jednoduche a funkcni alternativy
ke vsem tem svym cingrlatkum. Plati to i o tom fdisku pri instalaci -
muzete si vybrat hezky barevny nebo tradicni odzkouseny cernobily. Ve
chvili kdy to prestane platit, budu menit distribuci.  Nastesti si
nemyslim ze by takovou zasadni chybu chteli udelat...

Leos Bitto