ftp-filesystem, sprava packages, namet na dlanek do LN

Robert Heryan rheryan na cominfo.cz
Čtvrtek Duben 23 12:57:03 CEST 1998

Zdravim

Cyril Fischer wrote:

> v2) RedHat 5.0 umi Control Panel ve sprave balicku rici, jake balicky ma

> v danem adresari k dispozici a k cemu ten ktery balik je. Ale abych se k

                                to umi rpm (rpm -qip jmeno.rpm)

> nim dostal takhle, musim je nejprve natahat pomoci ftp na lokalni nebo
> jinak pristupny disk.
> Rpm zrejme umi natahnout balik po ftp, ale me zpravidla podle jsmena
> neni jasne, kcemu ten obsah je.

Neni mi dost jasne o co ti jde. Kdyz si primontujes NFS a budes chtit
informace o *.rpm, tak ty baliky se budou stejne presouvat po Siti. Akorat
to neuvidis.

> Diky, Cyril

  R.Heryan