ftp-filesystem, sprava packages, namet na dlanek do LN

Cyril Fischer fischerc na itam.cas.cz
Čtvrtek Duben 23 13:42:25 CEST 1998

Robert Heryan wrote:

>  Kdyz si primontujes NFS a budes chtit
> informace o *.rpm, tak ty baliky se budou stejne presouvat po Siti. Akorat
> to neuvidis.

  Jde treba o upgrade. Mam jiz nainstalovano kupu software ve verzich xy. A
mam za to, ze by rpm (ci nejaky front end) mel umet podle nazvu rozpoznat,
zda to, co se nabizi ve specifikovanem adresari, jiz tady mam ci nikoli.
Balickovaci kolonka ve control panel nabizi pouze ty baliky z adresare, ktere
dosud nainstalovane nejsou, nebo jsou starsi (snad) a tak se mi to libi. Jako
nutne zlo je pak nutno vzit fakt, ze ke zjisteni popisu baliku je nutno
stahnout balik cely. Neni to idealni, ale diky stavu naseho pripojeni na sit
se to da akceptovat. Ale nechce se mi stahovat pokazde cely adresar (x set
MB) abych zjistil, jestli se objevila nejaka nova verze neceho duleziteho.

Cyril