Karel

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 23 16:22:35 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Martin Mares wrote:

>   Nerad bych vyvolaval flame war na toto tema, nicmene mi to neda, abych
>neprikapl svou prislovecnou kapku oleje...
>
>   Ano, clovek se v Karlu opravdu nauci `ciste' strukturovane programovat,
>ale je to opravdu dobre? Uvedomte si, ze `dokonala strukturovanost' je
>velice casto ve sporu s eleganci reseni problemu -- mnohdy existuje reseni,
>ktere je `temer strukturovane' (to jest dovoluje si napriklad nektere
>drobne prohresky jako jsou vyskoky z cyklu ci z funkce) a je daleko kratsi,
>a proto take daleko lepe pochopitelne. Ale jazyk, ktery vynucuje pouziti
> [...]

Zdravim,
Tak ja si taky kapnu :)

Tady neslo o programatora-zacatecnika, ale o deti. Kam az moje
nebohate pedagogicke znalosti sahaji, rekl bych ze povazuji
jakykoli normalni jazyk za abstraktni a absolutne nic jim nerika.
(Proc bych mel psat pet radku nejakych prikazu na vynasobeni
dvou cisel, kdyz to mam na kalkulacce na pet macknuti???)
Ale k cemu je dobre celem vzad... to snad vsichni chapeme :)
A jak uz dotycny(a,e) pochopi co je programovani, sam(a,o) (snad)
pochopi, ze jeho zatim jediny prg. jazyk ma sve meze :)
No a pak uz klidne muze zacit treba s BASICem/Pascalem/C .

zdravi

  Milan Kopacka