Pevna linka, pppd, routovani

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Čtvrtek Duben 23 17:17:55 CEST 1998

>Nerozumim bodu 1.
>Co to je "po spusteni prikazu na obou stranach" ? pppd se vubec
>nesnazi o spojeni modemu. pppd pouze komunikuje na pripravene
>seriove lince mezi pocitaci. Toto spojeni musitet pro pppd predem
>pripravit jinymi prostredky.

Ano, ted tady mam modemy GVC externi s rezimem pevne linky a
nabehnou po spuseni automaticky (spoji se)
Potom rucne spustim na obou stranach
pppd /dev/ttyS0 115200
Zkousel jsem i cua0
Stejne se mi nepodari vytvorit rozhrani ppp0.
Zajimave je, ze na strane jedne pppd demon ukazuje ze je spojen s S0,
ale na strane druhe se po par vterinach ztrati.
Ve /var/log/messages zbyde jen chyba:

Apr 23 16:03:25 www pppd[10108]: LCP: timeout sending Config-Requests

>Zkuste propojit testovane pocitace pouze seriovym kabelem (prekrizeny
>RS232) a na tomto spojeni rozchodit PPP. Potom nahradte tento seriovy
>kabel modemovym propojem.
>Ifconfig a route musi fungovat automaticky. Provozuji v mnoha pripadech,
>pouze moho rici, ze pro stabilitu je lepsi v definitivni verzi pppd
>na strane "serveru" spoustet nejakym inteligentnim terminalovym
>programem, nejlepe mgetty.

S tim pocitam, ale zatim je to jen test.

>Babicky

Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz
Brno