Pevna linka, pppd, routovani

Vaclav Babicky babicky na pc32.ipp.cas.cz
Pátek Duben 24 07:30:27 CEST 1998

Vlach Vladimir wrote:

> Ano, ted tady mam modemy GVC externi s rezimem pevne linky a
> nabehnou po spuseni automaticky (spoji se)
> Potom rucne spustim na obou stranach
> pppd /dev/ttyS0 115200
> Zkousel jsem i cua0
> Stejne se mi nepodari vytvorit rozhrani ppp0.
> Zajimave je, ze na strane jedne pppd demon ukazuje ze je spojen s S0,
> ale na strane druhe se po par vterinach ztrati.

Pokud pouzivate prikazy, ktere jsem doporucil v nekterem z minulych
prispevku, je to pochopitelne.
S option "silent" pppd pasivne ceka na lince ( a neskonci), bez teto
option se pokusi o spojeni a pocca 20ti vterinach skonci.
I dalsi prispevek v konferenci potvrzuje moji domnenku, ze se
jedna o problem s terminalovou (DTE) rychlosti.
Babicky.