diald problem

Petr Hrasky Petr.Hrasky na bnp-dresdner-bank.cz
Čtvrtek Duben 23 18:05:44 CEST 1998

Jiz jsem to vyresil:
Mel jsem tam spatne zadany parametr pro account (pouzivam pap security).
Jiz to funguje velmi dobre. Dekuji za pomoc.

--
Petr Hrasky (Petr.Hrasky na bnp-dresdner-bank.cz)
Information Technology Department