(linux)threads a accept()...

Ales Pour A.Pour na sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 23 20:32:08 CEST 1998

Hezky den,
mel bych tu maly problemek: v programu pouzivam nekolik portu pro
pripojeni a pomoci select() cekam, az se mi objevi pozadavek a pro ten
soket potom zavolam accept() a nasledne fork()nu obsluzny proces. Chtel
jsem to prepsat pro thready ale pak, i kdyz jenom pthread knihovnu
prilinkuju, se mi pri prvnim accept() program na nem zablokuje. Zkousel
jsem nadtavit sokety na non-blocking I/O a select() s timeoutem, ale ten
mi pak vraci 0 (tj. zadny soket nema prichzaejici data). Nerozumim moc
te magii s prostym a pouhym prilinkovanim. Nesetkal jsem se s necim
podobnym nekdy nebo - co delam blbe? Pouzivam glibc-2.0.6.
Diky,
	Ales