(linux)threads a accept()...

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Duben 23 21:07:06 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Ales Pour wrote:

> jsem to prepsat pro thready ale pak, i kdyz jenom pthread knihovnu
> prilinkuju, se mi pri prvnim accept() program na nem zablokuje. Zkousel
> jsem nadtavit sokety na non-blocking I/O a select() s timeoutem, ale ten
> mi pak vraci 0 (tj. zadny soket nema prichzaejici data). Nerozumim moc
> te magii s prostym a pouhym prilinkovanim. Nesetkal jsem se s necim
> podobnym nekdy nebo - co delam blbe? Pouzivam glibc-2.0.6.

Skusil by som upgradnut na glibc-2.0.7. Mam taky dojem, ze je tam opravenych
par veci okolo libpthread. A potom by som skusil kompilovat s volbou
-D_REENTRANT, aby som dal libc na vedomie, ze sa chystam pouzivat thready.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones