(linux)threads a accept()...

Čtvrtek Duben 23 20:25:21 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Ales Pour wrote:

[...]
> jsem to prepsat pro thready ale pak, i kdyz jenom pthread knihovnu
> prilinkuju, se mi pri prvnim accept() program na nem zablokuje. Zkousel
> jsem nadtavit sokety na non-blocking I/O a select() s timeoutem, ale ten
> mi pak vraci 0 (tj. zadny soket nema prichzaejici data). Nerozumim moc
> te magii s prostym a pouhym prilinkovanim. Nesetkal jsem se s necim
> podobnym nekdy nebo - co delam blbe? Pouzivam glibc-2.0.6.

Nejspis je to tak, ze "vlaknita" knihovna predefinuje 1) accept(),
2) neco, na cem implementace funkce accept() v libc zavisi (nenapada mne
nic jineho nez errno). Osobne bych asi vzal k ruce zdrojaky tech knihoven
a pustil debugger... :)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]