KDE Beta4

Dan Ohnesorg Dan.Ohnesorg na mzcr.cz
Čtvrtek Duben 23 23:10:51 CEST 1998

On 23 Apr 98 at 17:16, Hynek Med wrote:

> BTW, mam takovy divny dojem ze tam nejsou rpmka pro RH 5.0.. Je to jen muj
> divny dojem? A taky soubor REDHAT_5_USERS_MUST_RECOMPILE_QT mne netesi..

Preklad QT problem nebyl. Ale co me docela nepotesilo bylo, ze
zmenene konfiguracni soubory byly pri instalaci prepsany a ne
prejmenovany na rpmsave. Nevim, byla to chyba baliku nebo rpm?
Poustel jsem to rpm --force --nodeps, protoze jinak me to odmitalo
instalovat kvuli dependencim z predchozi bety.

Zatim se mi ale nepodarilo nahodit vzdaleny pristup pres kdm, to sice
nabehne, ale pri predani rizeni na kdedesktop xserver padne.
Jednotlive aplikace spoustene pod fvwm bezi nebo se tak alespon
tvari. Budu na tom muset zitra pokracovat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.