Karel

Libor Pechacek farco na www.clnet.cz
Středa Duben 22 17:06:38 CEST 1998

> Nevidel jsem Karla, ale ted nedavno v c.o.l.a. byla zprava o BASICu pod
> Linuxem. Domnivam se, ze by se mohl mladickemu brachovi osvedcit. Sam
> jsem s BASICem zacal programovat, asi v 7. tride.

http://www.kolej.mff.cuni.cz/~tulach/karel.html je domovska stranka Karla
(od J. Tulacha).  Je to pro M$-DOS a jsou tam zdrojaky.

Myslim, ze programovaci jazyk Karel je velmi dobry napad a pouzivani
BASICu je nerozum.  Karel je o strukturovanem programovani (jako reakce na
spagetovy BASIC) a mel naucit zakladni navyky dulezite pro praci v
PASCALu, C-cku a dalsich podobnych.

BASIC je dobry na osvojeni spagetoveho programovaciho stylu (GO TO
<line number>), ktery je potreba snad jen pri psani v assembleru, ale ani
tam uz nema moc co delat.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
CLNet network administrator