Zvukova karta Bravo 16 PnP (Opti 931)

Lubos Vitek vitek na intrak.tuke.sk
Pátek Duben 24 00:42:11 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Hynek Rehor wrote:

> Jsme majitelem karty %subj% a pokousim se ji rozchodit, ale marne.
> Funguje nekomu tato karta pod Linuxem?
>                                               Hynek Rehor

Ja mam Bravo Sound 16 PnP (Opti 82C930A). Najprv som ju skusal rozbehnut
ako SoundBlaster kompatibilnu, co sa mi sice podarilo, ale iba v rezime
44kHz mono resp. 22kHz stereo, co nebolo nic moc (Najme na prehravanie MP3
..;-)) . Navyse som ju najprv musel inicializovat v DOSe a bez tvrdeho
resetu zbootovat Linux.

Teraz pouzivam OSS (http://www.opensound.com/linux.html) od firmy
4Front Technologies. Ma to ale jeden hacik - je to iba "Short time
evaluation license", co v praxi znamena, ze po tyzdni prestane fungovat a
treba to bud zaregistrovat alebo preinstalovat. Funguje ale na 100%, bez
nutnej inicializacie v DOSe, v rezime 44kHz stereo.

Myslim, ze jadra 2.1.x Linuxu by mali podporovat tuto zvukovku, skusal som
niektore zo starsich jadier, islo to, avsak kedze su to "unstable" verzie,
tak som radsej ostal pri 2.0.x jadrach ...

						Lubos Vitek.

|	      student FEI TU Kosice, odbor Programove systemy          |
|		     systemovy administrator pre Linux                 |
|			email: vitek na intrak.tuke.sk                    |