Pevna linka, pppd, routovani

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Duben 24 06:23:21 CEST 1998

Jestli chcete pouzivat GVC na pevnou linku tak si to rychle
rozmyslete. Jako volajici modem je prefektni. Ale pri pouziti jako
volany nebo napevne lince se stava ce po jiste dobe radove dni si sam zmeni
rychlost na portu mezi pocitacem (terminalovu serverem) a data jsou "sifrovana"
je nutno se na nej prihlasit a napsta at&W aby se zapsala znovu jeho rychlost.
Dale nepuzivejte %J1 nebo &J1 (ted presne nevym jestli & nebo %) proste vyrovnavani
rychlosti. Skolabuje podstane rychleji.
V zadnem pripade nepomuze jeho vypnuti nebo zapnuti.
U zastupce pro CR nejdrive tvrdili ze to neni mozne, pak ze nevedi co stim.

Daniel Prynych