Sitove karty 3C900-COMBO a RH 5.0

Borek Lupomesky lupomesk na ujep.cz
Pátek Duben 24 11:11:00 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Jindra Bosak wrote:

> v nejblizsi dobe budu muset instalovat server, klasicky PCcko, mam 2 sitove
> karty EtherLink XL PCI 3C900-COMBO , OS bude Linux (jak jinak :-) RH 5.0 (nebo
> 4.2). Predstavuji si to :-) asi tak, ze je vrazim do PCcka a oni si sami (
> maji byt PnP ) nastavi preruseni a Linux si je pri instalaci sam "ocucha".
> Je to tak, nebo si mejlim ??

   Vetsinou to tak je. Pokud neni nekde nejaky problem (konfikt IRQ), tak
je to zcela bez potizi. Nedavno jsem instaloval stroj se dvema temito
kartami a bylo to bez potizi (Red Hat 5.0).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========