Pevna linka, pppd, routovani

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pátek Duben 24 11:46:48 CEST 1998

A co je nastavit do DUMP modu ?

Radek

-----Původní zpráva-----
Od: Leos Bitto <bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz>

Hmm... Ja mam s GVS 28800 na pevne lince take spatne zkusenosti. Stavalo
se (a celkem casto - tak 1x tydne) ze se modemy dostaly do stavu kdy po
rozpadnuti spojeni se uz znovu nespojily, a softwarove se mi to nijak
vyresit nepodarilo. Snazil jsem se nejak tento stav periodicky z cronu
zjistovat a kdyztak s tim neco udelat. Bohuzel jedine co jsem dokazal bylo
poslat si mail ze se to zase stalo. :( A pak bylo potreba k tomu modemu
ktery to zavinil (byl to ten co ma cekat na zavolani) prijit, vypnout ho
a zapnout a spojeni zase naskocilo. Brrr. No ale... zase za tu cenu CVScek
clovek nesmi cekat ze budou fungovat perfektne stejne jako nekolikanasobne
drazsi Couriery.