Size of symbol changed

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Duben 26 17:27:06 CEST 1998

Jelikoz jsem mel nejake podivne libc, tak jsem je reinstaloval. Po instalaci
jsou puvodni potize odstraneny, ale pri kompilaci jednoho programu obdrzim
hlasku:
ld: Warning: size of symbol `div' changed from 8 to 49 in /usr/lib/libc.so
Tento program se kompiluje stejne jako asi 5 dalsich, ktere potize nedelaji,
pouze navic pouziva knihovnu gd. Tu jsem pochopitelne take prekompiloval uz s
novymi libc.
Mam libc 5.4.33, gcc 2.7.2.1, jadro 2.0.32, RedHat 4.2, gd1.2. Tenhle jediny
program take po prekompilovani nefunguje...
--
                                   /\