Callback a win95 client

Peter Hudak hudis na eurotel.sk
Neděle Duben 26 17:51:42 CEST 1998

Da sa to aj takto:
Urobia sa dve dial spojenia, v oboch sa zapne terminal window po vytoceni
cisla.
V druhom pripojeni sa modem nastavi na "manual or operator assisted dial" a
ats0=2.
Pripojenie potom prebieha nasledovne:
pprvym pripojenim sa spojim, v terminale sa lognem, napisem prikaz callback
a exitnem cele pripojenie.
v zapati spustim druhe pripojenie, ktore sa ozve hlaskou: zdvihni telefon a
vytoc cislo. ked budes na druhej strane v telefone pocut modem, stlac
continue.
Pocas zobrazenia tejto hlasky mi callback zavola, modem (vdaka ats0=2) po
dvoch zazvoneniach dvihne, ked nabehne carrier stlacim continue, zobrazi sa
mi terminal.
Potom sa lognem a pustim PPP.

Enjoy.

/hudis