Event: zmena ve file systemu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Duben 27 09:38:02 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>     potrebuji nejak sledovat zmeny v souborovem systemu.
> Konkretne mam rekneme adresar /home/include. Pokud
> se v nem neco zmeni, chci byt o tom informovan.
> Ke zmene muze dojit pres SAMBu, MARS_NW, cp aptd.atd.
> Jedna mozno je peridicky se divat co tam je, ale
> to se mi moc nehodi. netusite jak to udelat
> maximalne efektivne? premyslel jsemnad modulem
> do jadra, ale ted je otazka do jake miry by
> to bylo obtizne ( ne napsat modul, ale to,aby
> generoval udalosti na zmeny ve FS).

Na IRIXu na to existuje fam (file alteration monitor). Pocitam, ze
famd asi spolupracuje s kernelem. Aplikace se potom pomoci nejake
knihovny zaregistruje k souborum, jejichz stav ji zajima a dostane
od famu msg, kdyz se neco zmeni. Dej si man famd na nekterem svem
strojku :o)

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+