Wavelan

Miroslav Soja mirs na bv.anet.cz
Pondělí Duben 27 17:16:28 CEST 1998

Predpokladam, ze driver pro ni v jadre mate ;-)

U starsich verzi je doporucene pouzivat WaveLAN na 0x390, ja to jinde
nezkousel a chodi mi to.

Zkuste kernel 2.0.33 (je pro to vice duvodu ;-) ) a zakompilovat podporu
WaveLAN (nevkladat jako modul). Pak staci v lilo ten append a karta se
detekuje jedna basen.

Jinak nastaveni karty jsem udelal a upravuju z DOSu, pomoci FDD. ;-)

Mirek Soja