Wavelan

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Duben 28 00:26:03 CEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, Leos Bitto wrote:

> Presne tak to mam taky. Teda ja tem jeste mam "ether=0x280,5,eth0" ale to
> s tim snad nema co delat. A funguje to. Pote co se ta karta chytla v dosu
> s nejakym diagnostickym programem uz s ni Linux nemel vubec zadne
> problemy... mel jsem mozna stesti, ale po vyreseni hardwarovych problemu
> (zamerovani, ruseni, ...) s tou kartou uz proste problemy nebyly.

Ano , prikladam taky jednu pozitivni zkusenost s timto hardwarem. Az jsem
byl prekvapeny, ze od te doby, co jsem vzal tu kartu do ruky a videl ji
poprve  a nez se mi rozbehla v Linuxu a bezela pote uz naporad uplynula
velmi kratka doba (1 hodina) s tim, ze jsem s pilnosti stahnul
dokumentaci a jeste ji prenastavil na defaultni parametry, protoze tam
puvodne byly nejake divoke a na prvni pokus ji Linux nenasel.

> Neni potreba nastavovat nikde. To si driver precte z karty sam. Ale pokud
> by ho bylo preci jen potreba nastavit rucne, melo by se to udelat takhle:
> "ether=10,0x300,0x5701,eth0", 0x5701 je to ID. Ale potom je nutne uvest ID
> stejne jako je nastavene na karte, jinak to nebude fungovat. Driver ho tam
> sam nezapisuje!

Ano, v tom ID je asi problem. Zjistil jsem ho DOSOVSKYM programkem.

Ja jsem myslim daval i 2.0.29 (nevim presne)

R.V.

> Leos Bitto

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |