xfree a vice grafickych terminalu

Pondělí Duben 27 19:16:09 CEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, Josef Maiksner wrote:

> Chtel jsem se zeptat jak se da pustit na jednom pocitaci (terminalu -
> telnetu) vice xserveru a pokud mozno i z jinych (vzdalenych) serveru.

Vic Xserveru na jednom pocitaci spustit samozrejme lze. Dokonce jich muze
byt nekolik zobrazujicich (pak jsou vokynka na vetsim poctu virtualnich
konzoli).

[Ovsem nejsem si jisty, zda by dotaz na tohle. Neni mi totiz jasne, co
znamena ,,terminalu - telnetu,'' a uz vubec mi neni jasne, co si mam
predstavit pod spoustenim Xserveru z ,,jinych (vzdalenych) serveru.'']