xfree a vice grafickych terminalu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 27 19:32:19 CEST 1998

> Vic Xserveru na jednom pocitaci spustit samozrejme lze. Dokonce jich muze
> byt nekolik zobrazujicich (pak jsou vokynka na vetsim poctu virtualnich
> konzoli).
>
> [Ovsem nejsem si jisty, zda by dotaz na tohle. Neni mi totiz jasne, co
> znamena ,,terminalu - telnetu,'' a uz vubec mi neni jasne, co si mam
> predstavit pod spoustenim Xserveru z ,,jinych (vzdalenych) serveru.'']

Na to, ze Ti ta otazka nebyla vubec jasna, jsi odpovedel pekne ;-)
Ja tusim, ze kdyz nahradime slovo xserveru slovem xklientu, dostaneme
relativne solidni dotaz, na ktery uz by se dalo odpovidal dobre.

                   I can take or leave it if I please