xfree a vice grafickych terminalu

Josef Maiksner josef.maiksner na spsselib.hiedu.cz
Středa Duben 29 08:07:31 CEST 1998

Dne 28 Apr 98 v 18:55, napsal(a) Petr Snajdr:

> Datum odeslání: Tue, 28 Apr 1998 18:55:50 +0200 (MEST)
> Odpověď kam:    linux na muni.cz
> Od:             Petr Snajdr <snajdr na pvt.net>
> Komu:           Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Věc:            Re: xfree a vice grafickych terminalu

> Treba,aby upozornil spravce sediciho primo u pocitace a ignurujiciho
> jiz napr. vic jak 200 mailu s zadosti o okamzite zruseni uctu :-)
>
> S pozdravem
>    Petr Snajdr

To treba taky, ale hlave mi tu mame vice linuxovych serveru a
chtel bych graficky terminal od kazdeho. A kdyz se nekdo zamkne na
konsoli, tak uz si ji nikdo dalsi nepusti.
Kazdy mi rika ze to jde i skoro jak, ale jeste ne aby to slo 100%

                                                J.Maiksner