xfree a vice grafickych terminalu

Rudolf Jaksa jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Středa Duben 29 21:18:06 CEST 1998

zdravim

> To treba taky, ale hlave mi tu mame vice linuxovych serveru a
> chtel bych graficky terminal od kazdeho. A kdyz se nekdo zamkne na
> konsoli, tak uz si ji nikdo dalsi nepusti.
> Kazdy mi rika ze to jde i skoro jak, ale jeste ne aby to slo 100%

zamknuta konzola: prepnem na textovu konzolu a spustim napriklad
"startx -- :2", alebo si to spustim cez telnet z ineho stroja,
takto mi to tu :-) ide 100% (hodi sa to aj ked treba iny bpp nez je
default v xdm napr.)

ale aby Xserver bezal z ineho stroja na mojej graf. karte ...
da sa take? zeby GGI?

ale, ak je pouzitelny lokalne beziaci Xserver s vyzorom vzdialeneho,
pouzitelne by mozno mohlo byt: "X -query yrrha.fi.muni.cz",
pripadne "X :2 -query yrrha.fi.muni.cz", a ak vadi pisanie hesla do
siete, tak staci potom spustit window manager cez ssh a vykaslat sa
na xlogin ...

	Rudo