rychlost ethernetu

Ales Berka berkaa na alpha.inf.upol.cz
Středa Duben 29 12:04:26 CEST 1998

No ja mam dojem, ze to je spis kvuli tomu ftp. Mam proti sobe dva linuxy a
dve uplne stejny NE2000 od IBM. Skrz ftp mi to jelo taky jen asi 340 KB/s
(na kratkych souborech kolem 800 KB/s). Zkusil jsem si napsat programek,
ktery jen prenasi data aniz by je cetl nebo zapisoval z/do souboru a
nameril jsem asi 950KB/s kdyz to bylo v boardu 386DX na 40MHz. Kdyz jsem
vymenil desku za 486DX2 50MHz, tak uz jsem dostal jen okolo 815 KB/s. Podle
me je to kvuli tomu, ze ta sbernice bezi na nizsi frekvenci.

Preji vsem prijemny den. :-))
---
Ales Berka

Vlach Vladimir <vlach na mail.stand.cz> wrote in article
<001d01bd72da$4d41d940$5fe7d5c2 na vlada.sporty.cz>...