formaty souboru pro quotu

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Duben 29 13:33:20 CEST 1998

On Tue, 28 Apr 1998, Jan Kara wrote:

> [...]
No mne by taky zajimal ten format. Kdyz spustim edquota, tak to na mne
spusti editor s prazdnym filem. Driv tam byl priklad, jak se to
vyplnuje. Ted nemam v RH5.0 ani /usr/doc/quota*, takze si o tom nemuzu
precist. Ve skolickach jsem to nenasel. V knize "Pouzivame Linux" ani
zminka.
Nemate nekdo nejaky http s popisem? Pripadne by mi stacil ten jeden
radek, jak to vyplnit, abych mohl quoty nastavit.
Diky.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743