formaty souboru pro quotu

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Duben 28 15:19:47 CEST 1998

> Tieto filez vytvara podla mna program quotacheck, ktory sa spusta pri
> nabehu systemu. Pozri si man quotacheck, man quota, man quotaon, man
> quotaoff, pripadne dokumentaciu v /usr/doc/quota/....
> Najskor si musis nastavit v fstab ktore filesystemy chces quotovat:
> napr:
> /dev/hda2               /               ext2
> defaults,usrquota           0       1
>
> Potom musis zabezpecit aby sa pri boote spustil program
> /usr/sbin/quotacheck -avu

  Tohle by snad melo stacit pouze jednou -  na pocatku. Vytvori to ty soubory quota.user a quota.group. Pak uz by melo stacit pouze pri bootu quotaon.
To quotacheck je treba pak spoustet pouze pokud se filesystem neodmountuje korektne.

> + zapnes quotovanie:
> /usr/sbin/quotaon -avu
>
> Pri shutdowne sa quota vypne cez quotaoff -a.

					Ahoj Honza