Rizeni hejblatek pres RS232

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Duben 29 16:41:49 CEST 1998

Petr Skoda wrote:

> Ma nekdo neco podobneho udelane a mohl mi poslat zdrojaky?  Kde se da
> poucit o programovani seriovych portu ? V man pages toho moc
> nevykoukam.

:-)
Serial-Programming-HOWTO:
http://www.sunsite.unc.edu/LDP/HOWTO/Serial-Programming-HOWTO.html

Serial Programming Guide for POSIX Compliant Operating Systems:
http://rebel.net/~mad/serialtutor/toc.html

> Budu velmi vdecen za kazdy napad.

BTW: V posledni dobe jsem si rekl, ze kdyz si prectu nejake HOWTO, moc
mi to neda a tak ted ho ctu tak, ze ho nejdrive prelozim. Ted
znamena sice zatim jen asi 50% PPP HOWTO a to jeste sveraznym stylem
,ale pre jen lepe neco nez nic. Pokud by jste chtel udelat
totez s Serial-Programming HOWTO, bude zasluzny cin. Navic
ani neni moc velke :-)

S pozdravem
     Petr Snajdr