Rizeni hejblatek pres RS232

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Duben 29 18:04:58 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, Petr Snajdr wrote:

> :-)
> Serial-Programming-HOWTO:
> http://www.sunsite.unc.edu/LDP/HOWTO/Serial-Programming-HOWTO.html

Diky moc - nevedel jsem, ze uz existuje na me masine bezi RH4.2 a tam v
lokalni dokumentaci HOWTO neni /usr/doc/HOWTO - ale us nevim jak jsem ji
instaloval.

> Serial Programming Guide for POSIX Compliant Operating Systems:
> http://rebel.net/~mad/serialtutor/toc.html

Tohle je hezke, ale nejake pochroumane - nejsou ikonty, kapitola o
zdrojacich neni aktivni - jen text, pojedneni o modemech ma jen 2 radky
textu... Je to opravdu primarni zdroj ?
Mate to nekdo cele - a k pouziti pro vytisteni . Kde je primarni stranka -
neumim bohuzel italsky, tak nevim co tam autor rika.?

> mi to neda a tak ted ho ctu tak, ze ho nejdrive prelozim. Ted
> znamena sice zatim jen asi 50% PPP HOWTO a to jeste sveraznym stylem
> ,ale pre jen lepe neco nez nic. Pokud by jste chtel udelat
> totez s Serial-Programming HOWTO, bude zasluzny cin. Navic
> ani neni moc velke :-)

Obavam se, ze na preklady ted nemam moc casu.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *