Unofficial Patches?

Karel Gardas gardask na risc.upol.cz
Středa Duben 29 23:46:39 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> [...]
>
> Preji prijemny vecer,
>
>    > - Ext2 Undelete Patch
>    > - ext2fs Compression Patches
>
> kolega Gardas jiz odpovedel. Muj nazor je, ze je sice zajimave mit v
> jadru moznost komprimace ext2fs, ale otazkou je, zda je dobre to
> pouzivat. Pokud havaruje disk tak, ze se neda opravit pomoci
> standardnich utilit a prichazi na radu tezka rucni prace (a verte, ze
> vim o cem mluvim - uz jsem to dvakrat delal), ktera muze byt
> komprimaci pouze ztizena... Ja osobne neco podobneho budu pouzivat tak
> maximalne pro filesystem s /usr/doc nebo neco podobneho.
                             ^^^^^^^^
Presne tak na nic jineho bych si to ani neodvazil pouzit, v zadnem
pripade bych si tim nebalil vlastni zdrojaky.

> Usetrit disk
> je jedna vec a delat veci, ktere mohou byt delany v user space, v
> kernelu je vec druha (gzip/bzip2 -9r /usr/doc to resi :-).

   Nojo, ale ja potom muzu v /usr/doc provest rgrep "blabla" *
   - coz u vas asi moc nepude, prave kvuli tomu rgrepu jsem to cele
rozgzipoval a zabalil kernelem.

> Otazka undelete je podobna. Myslim, ze neco podobneho jde udelat
> velice rychle a inteligentne pomoci:
>
> echo "alias rm='rm -i'" >>/etc/profile

   Myslim, ze ne kazdy maze soubory v bashi, k cemu by se potom
psal mc a podobne vecicky....

> Pavel Janik ml.
> Pavel.Janik na inet.cz

Karel Gardas