Unofficial Patches ?

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Čtvrtek Duben 30 08:49:42 CEST 1998

> PS: Jsme na feature freeze. Tzn. cokoliv neni v 2.1.98, nebude ani
> 2.2.X.

Existuje par features, ktore boli poslane davno pred feature
freeze (napr. MTRR patch od R. Gooch-a pre nastavovanie PPro
memory type registrov chodi po linux-kernel uz hadam 30 poslednych
verzii). Vyjadruje sa Linus k veciam, ktore sa rozhodol nezaradit
do standartneho jadra ?

Osobne by som sa asi na nieco, co som napisal, zverejnil a ani
po pol roku sa to v development jadre bez udania dovodu neobjavilo,
vykaslal a spolu s tym aj na dalsiu snahu do jadra nieco dopisat :-(

Zdravi
--
					Stano