Intel Celeron

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Duben 30 13:33:33 CEST 1998

   Datum: Thu, 30 Apr 1998 08:57:01 +0200 (MEST)
   Odesilatel: "Zdenek Mazanec" <bluehawk na cesnet.cz>

Preji prijemny den,

   > Sice mi to nikde nebezi, ale protoze je to Pentium II (na kterem mi vse bezi
   > v pohode) jen bez kese, tak to bude fungovat bez problemu (jen ponekud
   > pomaleji, rekl bych, ze vykonem to bude tak asi na urovni p266mmx.

ja jsem sice tento procesor jeste nezkousel, ale vzhledem k tomu, ze
nema zadnou L2 cache, tak bude jeho vykon pravdepodobne podstatne vice
degradovan. Ale to je pouze muj nazor. testy, ktere jsem mel k
dispozici rikali totez, co pan kolega Mazanec. Ale Intel by mel
Celeron i s L2 cache mit jeste tento rok.

BTW - jenom tak bokem: v casopise CHIPweek je o tomto procesoru
napsano: "je vsak levny a pocitace na nem zalozene poskytuji vsechny
zakladni funkce". Tato veta jiste o necem hovori (ne, opravdu tim
nemyslim uroven toho casopisu...)

Ale abych se vratil k puvodni otazce - Linux na nem zcela jiste pobezi
bez problemu...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz