rychlost ethernetu

jiri ham20uh na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Duben 30 11:14:55 CEST 1998

> Zapni debug na max (abys videl pripadne overruny) a mozna zkus vypnout
> EI_PINGPONG [me to zvedlo rychlost z 100K/sec na 300K/sec].
prosim a kdepak to (primo v ovladaci)

> Jestli te to potesi ja ze sve 386ky s ne1000 vic nez 300K/sec
> nedostanu :-(.
nepotesi ;)
> 								Pavel
>
> PS: Abys nebyl tak potesen tak moje 486ka s ne2000 proti rozumny karte
> delala pres 800K/sec. :-)
oh, jak uzasne ;)

Ja v podstate resim problem, ze jsem k uzlu pripojen mikrovlnkou asi 2Mb
a odtud je pres maskaradu pripojena sit(ztraty aktivnimi prvky nejsou
zadne) a kdyz k antene pripojim notebook tak je tok dat asi 2x
rychlejsi (FTP). Z toho jsem usoudil ze sitovka na linuxu je pomala.
kernel mam 2.0.33 a bez patchu kompiluju ovladac primo do jadra
jako other isa - ne2000

				S pozdravem
					pracujici student
					 Marek Cervenka