rychlost ethernetu

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Duben 29 21:37:07 CEST 1998

> zdravim
> Chtel bych se zeptat jestli nekdo neresil nasledujici problem se sitovkami
> mam ne2000 compatible(realtek 8029) na PCI a standartne nakonfigurovany
> linux.
> pri stahovani z ftp mi to jede asi 400KB/s coz se mi na 10Mb zda dost
> malo.
> Nevite nahodou jestli se da ovladac nejak zoptimalizovat nebo neco?
> Je to sice obecne naznaceny problem ale doufam ze mi nekdo poradi

Zapni debug na max (abys videl pripadne overruny) a mozna zkus vypnout
EI_PINGPONG [me to zvedlo rychlost z 100K/sec na 300K/sec].

Jestli te to potesi ja ze sve 386ky s ne1000 vic nez 300K/sec
nedostanu :-(.

								Pavel

PS: Abys nebyl tak potesen tak moje 486ka s ne2000 proti rozumny karte
delala pres 800K/sec. :-)

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).