domeny a posta ...

Marek Tyban marekt na mtnet.cz
Čtvrtek Duben 30 15:51:47 CEST 1998

> Resil jsem podobnou situaci.
> Prez offline linku nelze postu prijimat. Slo by to pouze, pokud by
> byla vytacena ze strany inetu - tedy providerem (, ale takoveho
> providera neznam).
>
> Problem je v tom, ze pokud nejaky SMTP server v inetu posila postu k
> Vam, tak pro zadanou domenu (pravdepodobne domenu providera) rozlisi
> MX zaznam ktery smeruje na Vas pocitac, ktery je ale
> nedostupny (offline), takze vrati postu odesilateli s hlaskou
> (delivery failure)

To asi ne, protoze nahore se pise
mam nastaven jeho mail
server saprioritou MX 100 a svuj pocitac saprioritou 1
takze posta skonci na serveru, ktery je jako MX s prioritou 100
a ten se bude snazit tu postu dorucit (asi stejne nedoruci, zalezi na
konfiguraci).
No ale lepsi reseni by bylo aby server u providera byl jako MX 0 a
vsechna posta pro danou domenu sla na nej a tam se radila do fronty,
kterou
si po prihlaseni k ISP muzete vyzvednout (treba Sendmailem).
Je divny, ze Vam provider vubec do DNS dal jako MX zaznam server, ktery
je offline.

Marek