Re: Re: Sietová tlaciaren

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 30 15:49:59 CEST 1998

> To neni pravda. Oba nazvy, raw i text je pro jednu tiskarnu.
> Mam tu  printserver HP JetDirect Plus3 (triportovy) a tiskarny pro
> jednotlive porty se jmenuji text1 raw1, text2 raw2, text3 raw3.
> Na vsechny je mozne tisknout z unixu. Rozdil je pouze ve zpracovani.
> My tiskneme vzdy na raw.

Ale jsem se jen blbe vyjadril. Jinak text umi preklad CR na CR LF a
take prepnout na ISO8859-2, jinak je to opravdu ta stejna tiskarna.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televozniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.