smbmount a prava d---------

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Duben 30 17:37:52 CEST 1998

Ahoj vsichni!
Narazil jsem na problem:
 Pri pouziti prikazu smbmount //server/adresar /mnt/smb -U nekdo -P
telatko
dojde k pripojeni, tak jak by clovek cekal. Ale pristupova prava
k adresari /mnt/smb se zmeni z puvodnich drwxrwxrwx na d---------.
Prikaz mount ovsem hrde vypise, ze
//cze0501/windows on /mnt/smb type smbfs (0)
,ale
ls -l /mnt/ dava
dr-xr-xr-x   2 root     root         1024 Apr 15 12:47 cdrom
drwxrwxrwx   2 root     root         1024 Apr 15 11:16 fldos
drwxrwxr-x   2 root     root         1024 Feb  6  1996 floppy
d---------   1 root     root          512 Jan  1  1970 smb
drwxr-xr-x   2 root     root         1024 Apr 17 14:05 tmp
a ls -l /mnt/smb vypise obsah adresare
d---------   1 root     root          512 Jun 19  1997 sambatest
d---------   1 root     root          512 Apr  2 13:55 tmp
d---------   1 root     root          512 Aug  4  1994 utl
a kdyz jsem jako root, tak to muzu i precist, prolizat adresarema,
cist soubory atd.
Kdyz jsem jako jiny uzivatel nez root, tak se vubec nemuzu prepnout
do adresare /mnt/smb ani ho vylistovat (vzhledem k tem pravum to neni
nic divneho).
Takze se ptam: Co delam spatne?
Jo, jeste: mam RedHat 5.0 z knihy Pouzivame Linux
Tesim se odpovedi a preji hezkou zabavu na zitrejsi manifestaci (pruvod,
balonky, hudba, projevy... vsak to znate).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743