Multiprocesors & threads

Čtvrtek Duben 30 19:01:06 CEST 1998

bobes na bigfoot.com (Dobes Jiri) writes:

> ... Je pro kompilaci programu pro multithreading potreba nejake
> prepinace? (V man gcc jsem to nenasel)

Jak jiz bylo uvedeno, gcc paralelizovat neumi.

PGF77 i PGCC od Portland Group paralelizovat umi a behaji i na
Linuxu. Detaily jsou na:

http://www.pgroup.com/ppro_f77_desc.html.
http://www.pgroup.com/ppro_cc_desc.html

Prakticke zkusenosti s nimi nemam - nemam penize na jejich nakup
(cena: $299 a $125).

Prilis mnoho ale od automaticke paralelizace neocekavejte - funguje
dobre jen u nekterych typu uloh. Kdysi jsem testoval Sunovsky
paralelizujici kompilator f77 na multiprocesorovem serveru. U programu
ktere pouzivam se temer zadneho zrychleni nedosahlo - proste nesly
automaticky paralelizovat.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR