MIDI Terminal

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Sobota Srpen 1 20:36:19 CEST 1998

Zdravim vsechny!

    Mam nasledujici problem:
    Rad bych propojil pocitac ATARI ST <-->PC s Linuxem prostrednictvim
MIDI rozhrani. Poridil jsem standartni MIDI kabel, propojil ty dva, na
ATARI
spustil programek, ktery umi simulovat terminal pres MIDI a na Linuxu
zkusil
udelat napr. tohle:

ls -l  /dev >/dev/midi

Na terminalu v ATARI jsem uvidel jen haldu nesmyslu.

Kdyz jsem udelal na Linuxu

cat /dev/midi

A na ATARI mlatil do klavesnice bylo to bez jakeholiv efektu.

Existuje pro Linux neco jako agetty komunikujici pres midi?
Nema nekdo nejaky napad?

Za rady predem dekuji.

Miroslav Lednicky

|          Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin              |
|          e-mail:   lednicky na spszl.zln.cz                                |
|                    Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz                   |
|            FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org                              |
|             WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky                    |