nefunkcni ceska klavesnice v X po XKB-czsk-forcedIM

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Srpen 4 21:48:45 CEST 1998

Nevim jak jste dopadl ale ja po tydnu nejsem dal
tuto hlasku mam porad v xtrem - vi mne chodi jen pismena z carkama
hacky X ignoruje.
A porad mi pise do console
locale not supported by Xlib, locale set to C
I18N: locale not suported by Xlib, locale set to C
Ugradoval jsem X na 3.3.2 ale nic se nezmenilo.

Daniel Prynych