jak na cestinu v RH5.1 ? - dlouhe

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Srpen 4 11:22:14 CEST 1998

   From: Rudolf Ulc <rudolf.ulc na oku-st.cz>
   Date: Tue, 4 Aug 1998 08:07:55 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > Potrebne soubory mimo distribuci RH 5.1 (verze priblizne k 1.7.98):
   >
   >      X11fonts-Isolatin2-misc-1.0-3.noarch.rpm

chybi man-pages-cs-0.10-1.noarch.rpm

   > 2. Jak donutit groff, aby bylo mozne tisknout ceske dokumenty
   >    (a manualove stranky) pomoci groff -Tps ..... <soubor> nebo man -t
   >    <manualova stranka>, na nepostscriptove tiskarne ?

Zatim to neni mozne, ale doufam, ze se bud a) na to nekdo vrhne (pokud
to nekdo nepochopil, tak to ma byt vyzva pro aktivni ctenare
konference) nebo b) v nejhorsim pripade to dostane nekdo jako
bakalarskou praci :-) BTW - tisk je mozno provadet z html souboru,
protoze man-pages-html jsou take k dispozici. Brzy bych chtel udelat i
man-pages-pdf a -ps, ale jenom to chce najit cas...

   > 3. Soubor .emacs z emacs-20.2-6.cs.i386.rpm je pripraven pro linux bez
   >    ceske klavesnice, jak by mohl byt nastaven pro kompletni ceskou
   >    konzolu ?

A ja pridam take jeden dotaz - kde lezi SRPM nebo alespon SPEC file
tohoto RPMka?

   > Pripominky jsou samozrejme vitany ( a zadany)

Ja bych mel jednu, ale zasadni pripominku - budeme poteseni, kdyz Vas
text budeme moci umistit na nejaky WWW server (treba i www.linux.cz) a
jiz jej nebudete posilat cely do konference - staci vzdy jen odkaz na
novou verzi (prosim napiste mi a domluvime se na podrobnostech).
P.S. Tento mail byl zkonvertovan do ASCII.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz