jak na cestinu v RH5.1 ? - dlouhe

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Srpen 4 11:48:35 CEST 1998

Pavel.Janik na inet.cz (Pavel Janik ml.) wrote:
>    > Pripominky jsou samozrejme vitany ( a zadany)
>
> Ja bych mel jednu, ale zasadni pripominku - budeme poteseni, kdyz Vas
> text budeme moci umistit na nejaky WWW server (treba i www.linux.cz) a
> jiz jej nebudete posilat cely do konference - staci vzdy jen odkaz na
> novou verzi (prosim napiste mi a domluvime se na podrobnostech).
> P.S. Tento mail byl zkonvertovan do ASCII.

   Uz je dohodnuto, ze text bude pridan do dalsi verze Czech-HOWTO. Zadne
dalsi haldy textu o pocestovani, u nichz neni jasne, zda jsou alespon obcas
aktualizovany!!! Pripada mne, ze text byl od minule pomerne dost zmenen,
takze myslim, ze je dobre, ze byl poslan cely.

                                                          Zdravi
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229