nestea

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Úterý Srpen 4 11:55:07 CEST 1998

Zdravim,

> Takze koho zaujima ako to pracuje....prikladam samotny zdrojak
> "sikoneho" programu nestea......to znaci...
> ze si teraz setci dajte radsej kerneli 2.0.34 alebo 2.0.35
> lebo ostatne to s velkou pravdepodobnostou zlikviduje :-)
> ani windowsy masiny neni su ochranene pokial nemaju patch :-)
> dufam ze ma za to nezavru :-)

no ja nevim, ale nejdete s krizkem po funuse ? ja sem updatoval ihned
(3 den po objeveni) a vetsina lidi asi taky ...
protoze netouzim byt sestrelen.

BTW napada me, co zalozit nejakej 'lokalni' bugtraq (treba i v ramci
linux na muni.cz), kde by se informovalo o novych exploitech
(napriklad subjectem: 'Warning: XXX exploit !') me osobne anglicky
jazyk doted dela problemy, tak bych neco takoveho uvital ... nevim
jestli je to dobra idea, ale myslim ze jo ...

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |