nestea

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Srpen 4 12:28:40 CEST 1998

ja osobne suhlasim......radsej si to preciitam prelozene do niecoho
comu rozumiem ako do niecoho co si musim prekladat tazko saam :-)

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/