PPP a dial-in

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Středa Srpen 5 07:39:59 CEST 1998

Daniel Ciprus wrote:

> Zdarec vsetci ..
>
> Mam takuto predstavu : Sedim si doma, dvohnem telefon, konektnem sa na
> stroj do prace a urobim co treba . Poradi mi njekto co k tomu treba ?
> Inac PPP sa mi uz podarilo rozchodit :)
> Mozno prichadzam do tejto konferencie s hlupymi otazkami a ak by niekomu
> velmi vadili, napiste mi.

  Me to funguje takto,  zalozil jsem si uzivatele ktery ma jako shell
script
  s timto obsahem exec /usr/sbin/pppd -d lock modem crtscts passive
223.200.240.21:223.200.240.22 na strane serveru. Potom v v /etc/ppp/ mam
script ip-up ktery se automaticky spousti po nahozeni linky a v nem
nastavuji routovani. Vice viz man pppd. Potom si u sebe udelas normalni
chat script jako bys volal na providera login passwd atd.

                             Dan

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz