PPP? Modem? ..?

Vaclav Babicky babicky na pc32.ipp.cas.cz
Středa Srpen 5 07:46:57 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> Pri prihlaseni na k nemu na 9660 je vse v pohode, ale
> pokud je rychlost nad 9600 je jeho chovani podivne.
> V minicomu se zobrazi /etc/issue az po Login a
> pak okamzite NO CARRIER - zavesi. Prohrabal
> jsem se kopu manualu a zrejme mi unika nejaka
> malickost, ale jaka?
>         navic se stava, ze se clovek prihlasi, jmeno
> a heslo se overi, ale dalsi komunikace nic. Ping na PPP klineta
> nefunguje, ale PPP interface se vytvori, nakonfiguruje, modem
> komunikuje, ale druha strana neodpovida nebo snad nemuze?

Nerozumim zcela presne. Znamena to, ze pouzivate
mgetty s konfiguraci auto_PPP  (to vyvozuji z faktu, ze
popisujete chovani jak pri login, tak pri PPP) ??
Pokud ano, tak lze mnohe vysledovat ze souboru
 /var/log/log_mg.ttySx
 /var/log/messages
 /var/log/debug
posledni, pokud je pppd spousten s parametrem debug.
Pouzivate dial-in ci pevnou linku ?
Dalsi diskuze eventuelne s vypisem konfiguraci mgetty
a ppp (options), verzi mgetty a pppd resp. kernelu by mohly byt
rozsahlejsi, mozno i na individualni adrese.
-bab- (babicky na ipp.cas.cz)